Administratie24-7 biedt een pakket wat volledig online is. Geen schoenendozen vol met bonnen, of stapels met ordners meer. Al je bonnen, facturen, klanten en prijzen staan in de cloud. Handig, want je kan je administratie altijd overal raadplegen, bijvoorbeeld via de app op je mobiele telefoon. Administratie op broekzakformaat dus!
Geen ingewikkelde speadsheets of tekstbestanden meer. Dankzij een gebruiksvriendelijke producten- en dienstendatabase én een digitaal klantenbestand, was factureren nog nooit zo eenvoudig! We bieden zelfs de mogelijkheid om te factureren via de app. Wel zo makkelijk, als je onderweg bent!
Je weet in een oogopslag hoe je ervoor staat. Doordat je administratie real time wordt doorgerekend, zie je op elk moment hoe jouw in- en uitgaven ervoor staan, welke facturen openstaan, of wanneer je bijvoorbeeld een betalingsherinnering kan sturen.
Logisch toch? Wij maken een pakket, afgestemd op jouw wensen en behoeftes, zodat je elke maand exact weet waar je aan toe bent. Zo sta je dus nooit voor onverwachte kosten.
Maak je maar geen zorgen meer om de blauwe enveloppen, wij verzorgen de BTW-aangifte voor je. Enkel een akkoord vanuit jezelf achteraf is genoeg. Zo houd je tijd over om te doen waar je goed in bent: ondernemen.
Stel je vragen gerust. Wij staan namelijk altijd voor je klaar en vinden het ook leuk om je met zaken verder te helpen. En weet je wat? Vragen kost niks.